چک لیست نظافت ساختمان مسکونی | نمونه فرم نظافت ساختمان

نظافت ساختمان - مدیریت ساختمان آپارتمانا

چک لیست نظافت ساختمان

همانطور که ما به نظافت داخل منزل خود اهمیت می دهیم نظافت ساختمان مانند قسمت های مشترک ساختمان یا اصطلاحا مشاعات را نیز باید جدی گرفته شود .در هر ساختمان و آپارتمانی نظافت مشاعات (راه پله ها ، آسانسور ، پارکینگ ….) جزو امور جاری و متداولی است که در نرم افزار مدیریت ساختمان هم به آن اشاره شده است و به همین دلیل ما در این مقاله به ایجاد یک چک لیست نظافت ساختمان پرداخته ایم .

یکی از مشکلات یافتن کسی ( نظافتچی ) است که بدونه چه جاهایی رو باید نظافت کنه و همینطور انتظارات ما رو از نظافت کاملا درک کنه.

برای سهولت در نظافت ساختمان میتونید با یک شرکت خدماتی برای نظافت قسمت های مشترک و مشاعات ساختمان  قرارداد ببندید. و در صورت تمایل می توان با شرکت خدماتی در خصوص همکاری با یک نظافتچی و نیروی خدماتی خاص به توافق رسید.

اما در نهایت باز هم در پایان کار نظافت ، شخص بررسی کننده این امر(که میتونه مدیر ساختمان هم باشه ) باید بتونه از انجام صحیح کار نظافتچی اطمینان حاصل کنه .

نمونه چک لیست نظافت ساختمان مسکونی

نمونه فرم نظافت ساختمان که  در این مقاله قرار دادیم قطعا به کار شما خواهد آمد. در این مقاله چک لیستی از محل هایی که توی هر دوره نظافت ساختمان لازمه نظافت شود ، ارائه شده است . همچنین با این فرم شخص مسئول میتونه لیست لوازمی که برای امور نظافت ممکن است در اختیار نظافتچی قرار بگیرد هم در این فرم یادداشت نماید
استفاده ازین چک لیست روند نظافت رو هم برای شخص نظافتچی شفاف خواهد کرد و هم از نکته نظر شخص بررسی کننده مکان و اقدامی از فرآیند نظافت از قلم نخواهد افتاد . از طرفی با ثبت اقلام تحویلی به شخص نظافتچی علاوه بر اینکه از گم شدن وسایل در اختیار گذاشته شده به وی جلوگیری به عمل خواهد آمد همچنین میتوانیم از میزان اقلام مصرفی مثل مواد شوینده و…. در هر بار انجام فرآیند نظافت ، آگاه شویم و هزینه های آن را ثبت کنیم .

نمونه چک لیست نظافت شرکت | چک لیست نظافت ساختمان اداری

این نمونه چک لیست برای هر جایی کاربرد دارد. چه شرکت چه برچ ها چند طبقه و حتی ساختمان های تجاری. برنامه نظافت آپارتمان در این فایل به طور کامل و جامع و نمونه فرم فرم نظافت روزانه توضیح داده شده است. 

حتما مواردی وجود دارد ه ما در این لیست در نظر نگرفته ایم. پس لطفا به ما در تکمیل این فرم نظافت کمک کنید . مواردی که فکر میکنید میتونه مفید باشه رو در قسمت نظرات همین پست با ما در میون بزارید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید
1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سیده معصومه

سلام و عرض ادب
سپاس از لطف تان
خیلی خیلی عالی بود و جالب بود
دست تون درد نکنه
موفق و موید باشید

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا

نسخه ی نمایشی ویژه‌ی مدیران ساختمان پیاده سازی شده است تا بتوانند ، در کمترین زمان سامانه آپارتمانا و امکانات و گزارشات آنرا بررسی کنند.

در صورتیکه مدیر ساختمان هستید ، بر روی دکمه زیر کلیک کنید